11 Eylül 2019 Çarşamba

Nazilli Pide Macerası

Eşim ile Antalya'dan İzmir'e dönerken yolda karnımız acıkmış bir şekilde Nazilli'de yol üstünde ki pide ve benzeri şeylerde servis eden restorana uğradık. Burası çok iyi bir dekorasyona sahip olmasa da yolda acil durumlar için durup yemek yenecek bir yer olarak biliyorum. Daha önce birkaç kez iş seyahatlerimde burada durmuştum. Genelde iş seyahatlerimde yolda durup yemek yemem. Tabii belli yerler hariç:) Önümüze gelen menü resimli bir menü idi. Son zamanlarda çok yaygınlaştı ancak benim tecrübem fotoğrafla gelenin bir birini yalanlarcasına olduğudur. Bunu da çok umursamam çünkü o beklentim yok. Bu gün dünya devi Mc Donalds ve Burger King'te durum farklı değildir! Ancak bizim tecrübemizin ilginç tarafı menüde sipariş ettiğimiz piyazın üstünde domates ve soğan fotoğrafları var iken gelende bunların olmayışı idi. Eşim ile bir birimize bakıp yanlışlık mı yaptık diye menüyü tekrar rica ettim. Biz doğru görmüşüz:) fotoğrafı çalışan arkadaşa gösterdiğimde "biz piyaza domates,soğan koymuyoruz" dedi. Ben de bunun buranın tercihi olduğunu ancak madem böyle bir durum var neden fotoğrafı bu şekilde koyduklarını sorduğumda gelen cevap "ben koymadım" oldu. Gülerek ve memleketimizin manzaralarından bahsederek yolumuza devam ettim. Hala bu yolu iş gereği olarak kullanıyorum ama bu yere bir daha uğramadım. Eminim onlarda uğramadığımı fark etmemişlerdir:)

3 yorum:

  1. Bu Mayo Clinic'ten genel bir mesajdır ve böbrek satın almakla ilgileniyoruz, eğer bir böbrek satmak istiyorsanız, lütfen aşağıdaki e-posta adresimizden doğrudan bizimle iletişime geçin.
    mayocareclinic@gmail.com
    Not: Bu güvenli bir işlemdir ve güvenliğiniz garanti edilir.
    Daha fazla bilgi için lütfen bize bir e-posta mesajı gönderin.

    YanıtlaSil
  2. Böbrek satana bir buçuk kıymalı yumurtalı yanında ayran bedava

    YanıtlaSil
  3. Bu Mayo Clinic tarafından yapılan genel bir kamu duyurusudur ve böbrek satın almakla ilgileniyoruz, böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen aşağıdaki e-posta adresimizden doğrudan bizimle iletişime geçin.
    mayocareclinic@gmail.com
    Not: Bu güvenli bir işlemdir ve güvenliğiniz garantilidir.
    Lütfen daha fazla bilgi için bize bir e-posta mesajı gönderin.

    YanıtlaSil